Hejtjollahoppsan!

Verkar som min kropp bestämt sig för att drömma mardrömmar i natt. Vaknat flera gånger av att jag drömt att jag dör, gärna återspelas sekundrarna innan jag dör om och om igen så man verkligen får lida lite extra. Huuuh :(

Igår gick jag loss med saxen igen och klippte mig själv, minns första gången jag gjorde det i somras och jag fick typ panik för jag hade absolut ingen anning om vad jag höll på med. Pernilla försökte lugna mig och hjälpa till men då blev jag ännu mer hysterisk. Det var inte vackert, varken jag eller håret :o Blev bättre nu dock tror jag. Klippte till och med etapper :D

Åhh,  snart börjar Melodifestivalen igen! Jag är så sjukt taggad. Hah, älskar det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0