Fredag den 13:de

Fredag den 13:de otursdag?! pfft.. i och för sig så kanske det är omvänt för mig för jag brukar ha rätt mycket otur på årets alla andra dagar? :O


Bytt däck på kjell! Min älskade bil verkar gilla få punktering. :/  Jag och Klara stod och funderade på hur tusan vi skulle lyckas få loss bultarna efter att ha slitit och t.o.m ställt oss på fäljkorset när en räddare i nöden kom förbi och hjälpte till! <3 Sjukt snällt av honom, vem han nu var :D

Så därefter var vi och fikade i hamnen. Och sen shoppade vi :)
Dem måste slagit in något fel i kassan på Åhlens. För jag köpte allt detta för 39:- Men jag klagar inte :o


REA :))

Köpte även en klänning som kaanske är för liten, men den var snorbillig så det var värt att chansa lite. Och en skjorta för 50 pix. Plus en extremt försenad julklapp till min kära 2v2 Ally ;)
Nu ska jag iväg och fylla på luft i reservdäcket.


Tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0