Just den dagen. Just den sekunden

Helt plötsligt står du där framför mig? Inte sett dig på flera år.

Vet du ens om vad viktigt det var? Den där kvällen, när du satt där oroad och höll i min hand när jag vaknade upp på sjukhuset? Jag har aldrig berättat det för dig. Även om jag tänker på det väldigt ofta. Just den dagen. Just den sekunden. Hur det förändrade mitt liv.

Du kramade om min hand, jag försökte krama tillbaka men saknade kraft. Ville du skulle veta att jag kunde höra dig. Jag kommer vara evigt tacksam för den och många andra gånger du bad mig att kämpa vidare när resten av världen hade försvunnit.






Gick förbi dig idag på stan som främlingar, innan jag inser att det är du!
Det var häftigt att få se dig igen.

Personen som räddade mitt liv.











Kommentarer
Postat av: TrK

Gulligt !

2011-09-27 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0