OP Sommar 2011!

Har fått så sjukt fina minnen denna sommaren vill aldrig att den ska ta slut <3


Klippte håret själv!


Semester på Öland.


Mysiga stunder på Råå.


HelsingborgsFestivalen.


Bada hos pappa.


Fjanta runt med polare.


Upptänksfärd till massa mysiga ställen.


Lanat hos mig.


Hängt på GEC



Varit ute och fotograferat massor med Pernilla.


Träffat nya vänner.


Träffat gamla vänner


Bil bil bil bil bil bil... och idag då mina första böter ever.:/


Träffat min familj


Blivit kär i en film








Och självklart så har jag...












Lagat mat, like a baws!





Kommentarer
Postat av: Räven

Innebär det att det är du som lagar mat den dagen jag kommer på besök? :D

2011-09-08 @ 06:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0