1. Down side of single life.


Down side of single life

Nr.1 : Inget mys

Att man inte har någon att mysa med! Vilket toppar min lista av värdelösa egenskapen med att vara singel. Jag menar...spoona med katteN och bunkra upp med 7 kuddar i sängen ONLY GET YOU SO FAR.

Ibland vill man ändå ha någon att mysa med. Som nu till exempel. Vill mysa! Jag märker ju på mig själv att jag blir mer o mer närgången på mina kompisar hahahah :D Idag har kram suget varit riktigt stort :)

Celibat skiten har jag inga problem med, sex är ändå skönast när man är riktigt kär och i förhållande ändå. Men att inte ha någon att somna brevid eller spoona med och mysa, suger ju riktigt mycket...
GAAH! jag är kärlekskrank just nu! Är inte ens intresserad av att ha sex, sex leder till känslor. Känslor leder till förhållande. Förhållande leder till skit. Skit leder till att man blir singel igen. Sen börjar det om :o

Men mys däremot ååh..  M Y S A !! 



Kommentarer
Postat av: Pamme

Eller...så leder känslor till mys...som sen leder till sex...som leder till förhållande....som leder till breakup...som leder till singel igen.....så..singel bästa alternativet? Känner igen mig...sex,vem fan vill ha de...sova ihop,hugs..thats the shit!Snart kommer du o boysen ner hit..we did good today girrl!love/p

2011-03-04 @ 20:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0