Chillat o snackat skit

Idag har jag chillat med Dan, vi råka komma in på konstiga saker man gjort när man var barn. Hah fyfan vad sjuka saker han har gjort. Så jävla skön, fick upp massa konstiga bilder i huvudet medans han berättade med stenar, sparkcyklar och vägskyltar. Stackarn ska dock jobba imorgon så jag drog hem vid 1 så han skulle få lite sömn :)

Annars har det inte hänt sådär jätte mycket. Somnade sent så sov bort halva dagen. Imorgon tror jag att jag ska färga håret om jag orkar och kanske försöka träffa Pamme en liten stund. Nu ska jag nog ta mig ett natt game innan jag lägger mig för är lite för uppspelt för att hoppa i säng nu. :]

Pre dinner snack! Its good for you
Ciao ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0