Juni 15, 2011

Tänker inte ens försöka återberätta allt jag missat medans sen sist jag bloggat. Det är så mycket vändningar hit och dit.
Jag var ute och gick på morgonen, när det kommer ett gäng äldre män bakom mig, i 30-40 års åldern och börjar ta på min rumpa.

Hela grejen tog mig rätt hårt faktiskt och jag har varit ganska skärrad efteråt. Hur folk kan bete sig så mitt på dagen?

Sedan dess drar jag mig rätt mycket för att gå ensam till och med på dagtid speciellt när man möter killgäng. Men sen blir jag förbannad att jag ska behöva gå runt och vara rädd hela tiden. Önska sånna idioter kunde förstå hur mycket dem förstör, istället för att se det som "rolig grej" som dem säkert tyckte att det var.

Kommentarer
Postat av: Ludde

vilka svin.

2011-06-15 @ 18:31:33
Postat av: Dot

Det låter helt sjukt. Du skulle ha ringt polisen.

2011-06-16 @ 09:37:48
Postat av: Niclas

önskar jag hade varit med =o (för att skydda så klart, inte ta på din rumpa!)

2011-07-19 @ 14:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0