nB)

Jag har blivit antagen till en Fransk Clan i SC2.

Börjat spela lite mer intensivt. Har dock riktigt svårt för 1v1 fortfarande. Men känns som jag måste överkomma det om jag ska vara med och spela turneringar och det behöver jag nog annars blir sponsorerna ledsna. Alla har hittills varit jätte trevliga och snälla emot mig i laget. Så känns bra! Har dock vägrat vara med i "ladys turneringen" för jag har lite svårt för att det ska segregeras pga kön. Även om jag vet att sånna saker ger mycket publicitet så går det emot mina principer.
Men kanske måste tänka om där,... vet inte riktigt..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2011-12-14 @ 01:09:45
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0