Minnet fortsätter att spöka

Tycker det är läskigt hur min hjärna slutar fungera ibland. Skulle hem, står på gatan utanför mitt hus. Men klarar inte av att koppla vilken trappuppgång är min. Tar en av dem som känns bekant, men när jag står i trapphuset kan jag inte komma på vilken våning jag bor på.

Går upp och ner och läser på alla dörrar flera flera gånger. Nehe.. kanske inte var denna trappan, går ut in i nästa. Samma sak där, går runt och läser på dörrarna. Står inget där heller.

Går tillbaka till första... hittar mitt namn efter typ 5'te gången jag går förbi min egen lägenhetsdörr. En dörr där jag bott i sen 2007.

Sjukt. Jag får väl bara vara tacksam för att denna gången tappade jag inte läsförmågan som sist. Vad hade jag gjort då?!

Hemskt att vara 25 år och vara såhär glömsk. Blir livrädd.


Kommentarer
Postat av: Niclas

usch, stackare =( kramar om

2011-12-17 @ 09:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0