IRL träff med OminouS

Ååh gud va kul jag har haft idag! :)
Började med lite slöande o såsande vid datorn, som de sig bör. Sen drog jag iväg till GEC för att träffa Fredrik som skulle iväg o äta lite på MAX. Men när vi kom dit insåg vi fort i dörren att den kön inte var nån större ide. Speciellt inte med tanke på vad sega de är i kassan. Så vi började vandra emot stan istället på mat jakt. Påvägen dit gick vi till mr&mrs bhv som är en nyöppnad butik av Fredriks kompis. Den var skitgrym och väldigt unika kläder åt skate hållet.


Kolla in hemsidan: http://www.mrandmissbehave.se/

Innan låg det en souvenir butik på den adressen så känns som en stor uppgradering.
Efter vi varit där så gick vi tillbaka till MAX för en andra chans :P Denna gången var de nästan inget folk så det var soft. Efter det så gick jag hem till Bo på kortaste besöket någonsin typ. Ville mest låna hans toa, bra med vänner som bor mitt i stan ibland ;)

Sen träffade jag OminouS som jag känner sedan länge via Starcraft 1. Men aldrig träffat irl, grabben kommer ifrån norrland så inte direkt varit tillfälle innan. Men nu var han i skåneland för lite jobb så vi passade på att träffas för första gången. Förutom konsthandlare så brukar han bland annat jobba som expert kommentator under tuneringar inom svenska Starcraft 2 scenen. Finns att hitta på  http://gamertv.eu

Vi drog till favoritfiket Ebbas och beställde in lite mat och satt o käkade. Kvinnan i kassan frågade om vi var på blind date, var lite sött :).  Därefter tog jag med han till GEC och visade min värld lite. Han lyckades få sig ett fan som stog bakom oss och obbade när vi spelade. Som sen satte sig ner brevid oss och började snacka som aldrig ville gå trots ett par fina pikar ifrån Björn. Men det var rätt roligt ändå.. lite skum kille men för en gång skull var det inte mig dem var ute efter så jag satt o smålog för mig själv medans jag tjuvlyssnade o tvingade Björn spela 2v2 med mig. Har haft super roligt ikväll, han var jätte snäll och jag skrattade typ hela dagen. Sen fick jag köra bil också! och de händer inte så ofta. Började med att krongla med biljettautomaten för att ens ta mig ur parkeringshuset för att sen råka köra emot gult ljus. Annars gick de prima! Öh.. förutom när ja inte fick i ettan o tog tvåan istället.. och kopplingen tog ett par försök att hitta men det är glömt o förlåtet nu. För jag har kört bil! MOAHAH

Fick sympati för min vidriga fläkt. Känner att jag kan inte nämna den en gång för lite för den är verkligen vidrig och det är väldigt väldigt synd om mig! Tur jag har chips hemma då.. nu ska jag byta om också. Mjukisarna har ropat på mig i flera minuter att jag ska komma och sätta på mig dem. Så måste lyda.

Kisskiss





Kommentarer
Postat av: Segas

Butiken står för ROCK, inget jefla skejtmög. :P

2010-10-06 @ 22:57:18
Postat av: Björn OminouS

Hej hej! Tappat bort alla medel att hålla kontakt med dig på men ville iaf nämna att jag minns denna händelse med glädje, var väldigt trevligt att möta dig irl :) Hoppas allt är bra och att livet behandlar dig väl! /OminouS

2013-05-24 @ 02:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0