Heroes of Newerth + Brända brownies



Idag har det blivit extremt mycket Heroes Of Newerth ägande.(läs: KS:ande) och det behövdes verkligen med tanke på gårdagens feedande. Neråe, vi spelade faktiskt riktigt bra allihop idag. Sen bakade jag också lite brownies, eller ja.. lite o lite. Jag gjorde dubbelsatts till mig själv..ööh vet inte riktigt vad jag tänkte där men men. Sen lyckades jag bränna dem lite också, satt ju mitt i ett game man måste ju prioritera :D



Men jag lägger in en bild iallafall, så kan alla låtsas att mina blev minst lika fina och ge mig beröm för mina hemmafru pro skills :)

Kommentarer
Postat av: Segas

wtf...du misslyckas med pannkakor...OCH brownies?!

2010-10-21 @ 23:34:49
Postat av: Sparky

mmmm :( Jag är sämst

2010-10-22 @ 00:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0