Skullcandy får konkurrens







Ledsen att behöva säga det men känns nästan som min all time favorit Skullcandy har mött en värdig motståndare designmässigt. Skullcandy känns så kladdiga just nu och inte alls stilrena. Finns vissa givna vinnare, extrema rosa ocv, men dem var coola för 5 år sedan och de kostar lika mkt idag så man kanske ska tänka i nya banor.

Det var då jag förälskade mig i dessa ifrån ifrogz. Dock är det enbart enbart hörlur och ingen mick. Vilket är lite av en besvikelse då de ändå är rätt dyra. Samt att det inte finns en höja/sänka kontroll på sladden. Den första av bilderna ser lite mer bekväma ut, jag brukar få så j-vla ont i huvuedet av hörlurar så prioriteten ligger

1) Snygga    (yes im a girlygirl)
2) Bekväma (dem ska ju sitta på 100år medans man spelar)
3) Prisvärda (höhö..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0