Pepparkakshus 2.0

Den nya lite mer upgraderade versionen. Vem vill ha 4 vägger, 2 takskivor och en fyrkantig skorsten? Hells to the NOO. I vårat nya peppakakshus 2.0 finns det hemliga sprickor och airkondition och fönster tak. Den vanliga peppakaksväggen är även upgraderad med en sockervägg gjort av glasyr och sockerbitar.

Högst bjudande! Utgångspris: ~3,8 milj kr






Det hela började med att taket kom i två bitar ifrån byggföretaget. I ett försök att reparera skadan utan reklamation brände jag mig på fingret och fick en blåsa, yttligare en cool krigskada att lägga till samlingen. De två tak bitarna blev plötsligt fem också. :X





"ääh det gör inget" vi ska ändå kleta på massa glasyr som gör allt fint gick också lite åt skogen...



Man kanske skulle slutat medans man är på top?
ICKE!! Lagom är för mesar






HAHAhahah...

Kan tänka mig ett kariärrsbyte.  Dax för mig att överge IT-branchen och jobba med detta heltid kanske. Let me know if you need my help med erat bygge i jul.




Kommentarer
Postat av: Sael

Jag blev ju sådär halv imponerad om jag ska va ärlig =P

2010-11-18 @ 15:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0