"Akta dig gör honom, han har herpes"


Riiiiktigt random

Var på tivoli i lördags med min pojkvän och ett gäng polare till honom. Då kommer det fram en helt okänd tjej fram till mig, som antagligen stört sig på att vi kysstes på dansgolvet och säger:

" Akta dig för honom, jag har varit med honom och han har Herpes"

Jag bara skrattade lite och lägger inte så mycket vikt i det hon säger, men min kille blir rätt arg/chockad. Vi fortsätter dansa men då kommer hon fram igen och säger typ samma sak två-tre gånger till. Tillslut blir jag ganska irriterad på henne.


Min kille som inte ens kommer ifrån Helsingborg och inte är typen som är ute och festar heller. Känns inte som det bästa snubben att anklaga för att vara en player. (om han nu mot förmodan skulle varit det så har han förhoppningsvis bättre smak än att hångla loss på fula träsktroll ;)


Så tror inte hon fick direkt önskad effekt när hon sa det där till mig. Istället blev jag bara irriterad på henne att man ens går fram till helt random personer och säger sånt.

Jelly much?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0