Girly giiiiirl!

Idag har jag varit riktigt tjejig.

Varit på manikyr och gjort gelenaglar för första gången i mitt liv. Det tog 4,5 timmar! Seriöst nu, hur hinner tjejer med att vara tjejer ? Dessa naglarna skulle hålla förhoppningsvis 2 veckor innan man måste göra om det.


(Nörd som jag är kunde inte göra för långa, det får ju inte bli för svårt att trycka på tangenterna ;)


Jag får faktiskt inte ihop det. Så jäkla mycker extra tid som ska gå åt till naglar/färga håret/sminka sig/raka benen. You name it. Samtidigt som dem flesta tjejerna är dem som tar hand om städningen hemma och allt sånt mög. Sorligt men sant så är det ju faktiskt så. Nästa liv ska jag verkligen bli en kille. Men sålänge man ändå är tjej får man göra det bästa av det och mina naglar blev riktigt fina! Är jätte nöjd :)


Kommentarer
Postat av: Niclas så klart

ja dom blev bra =)

och är det verkligen så fortfarande att dom som tar hand om städning osv är tjejer? ^^

2011-10-18 @ 10:44:23
Postat av: Sparky

Känns så, har ju ingen statsetik att hänvisa till. Men från min egna erfarenhet så har det varit så :s

2011-10-18 @ 14:27:29
URL: http://sparkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0