Dagens bild


Kommentarer
Postat av: Nikki

Hej.. Jag hittade ett år gammalt inlägg som du skrev om dina cellförändringar.. Jag befinner mig i det läget nu; ska på konisering och så.. Jag bara undrar hur det gick? Jag är ett vrak. Hoppas det gick bra för dig. //T

2011-12-02 @ 14:26:26
Postat av: Sparky

Hej!



Jag genomgick kanoniseringen därefter fick jag vänta ett halvår på återbesök för att se att det har läkt som det ska. Tyvärr för min del så hittade dem cellförändringar igen. Så det blev mer undersökningar med mikroskop och ännu fler tester. NU har dem bestämt dem ska avakta 6 månader innan eventuellt en till operation blir aktuell.Hoppas det går bra för dig!



Jag valde att göra min under narkos.

2011-12-04 @ 00:07:50
URL: http://sparkys.blogg.se/
Postat av: Sparky

Hej!



Jag genomgick koniseringen(Jag valde att göra min under narkos. ) därefter fick jag vänta ett halvår på återbesök för att se att det har läkt som det ska. Tyvärr för min del så hittade dem cellförändringar igen. Så det blev mer undersökningar med mikroskop och ännu fler tester. NU har dem bestämt dem ska avvakta 6 månader innan eventuellt en till operation blir aktuell.Hoppas det går bra för dig!



Jag blev väldigt besviken när jag fick tillbaka mina labbsvar. Hade hoppats att jag var färdig med allt sånthär nu... :/



2011-12-04 @ 00:10:47
Postat av: Sparky

Speciellt eftersom man får så dålig information ifrån sjukvården :(

2011-12-04 @ 00:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0