Mysa och kolla på film is the shit!

Mysa och kolla på film is the shit!

Haft en riktigt mysdag idag! Största delen av dagen är spenderad i sängen. Sen har jag frossat i mig, chips, dricka och glass också. EPIC!



Kollat på "States Evidence"




Efter en massa krångel lyckades vi äntligen koppla ljudet ifrån datorn till mina små högtalare vid tv'n. Har börjat se på en film som jag tyckte verka bra men som jag somnade mitt i :(. Så idag ville jag se klart den men kom inte på namnet på den... Fatta vad störande! Letade skiiiit länge.. men tillslut så! MOAHAH. Den var väldigt speciell men ändå bra. En sån där film som får en att fundera efteråt.


Ice cream!  





Hela dagen har inte varit myspys..jag har varit iväg o handlat lite food (mest till katterna men ändå) och dragit en storstädning. Disken pallar jag inte dock :P

building it up, building it up, building it up


Kommentarer
Postat av: DiggiDan

P-p-p-p-peew peew!

2011-03-10 @ 15:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0