"ett glas vin"

Varit ute med tjejerna på "ett glas vin". Fast ingen av oss tog vin. Hah, jag körde på cider istället, är inte så jätte förtjust i alkohol överlag. Resten av gänget köpte strawberry daiquiri som såg rätt smaskigt ut. Men ingen drink är värd 120:- i min bok. Det är ju över 5h i GEC tid! FTW. När man var liten räknade man om allt i tuggumi valuta. När man är större är det spelcafe valuta. HAH :)

Svårt att själv tro jag är 24 år.




Vi skulle till Utposten men fick inte plats så det fick bli Helsing istället. Inte riktigt min typ av ställe, känns lite för snobbigt men jag hade ju trevligt sällskap av Sanja, Elin, Veronica, Sandra, Monika. :)



Påvägen hem gick jag och Sanja till Max för att plocka upp lite färdkost. Där vi springer på Stoffe och Pierre :D Så jag käkar med dem därefter blev det en sväng förbi GEC och underhålla Diggiddan i kassan och hejjade snabbt på Mischo. All-in-all en bra dag. :)



Nu sitter jag o lirar lite HoN, kan inte somna..
Går halvbra, vi vinner iallafall men folk KS som faaaaan. Orka att man har 22 assist med flint?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0