Mina Cellförändringar

Idag har jag varit på sjukhuset för att ta nya prover för att se om de fick bort alla cellförändringar sist eller om jag måste opereras igen. Får svaret om 5 veckor. Varit jätte nervös hela dagen igår och idag. Men nu är det gjort iallafall. Min gynekolog var jätte gullig emot mig och försökte få mig på andra tankar när jag låg där i stolen med mina orakade ben och fotsvettsluktande fötter rakt upp i luften.

Jag är så tacksam för alla snälla som stöttat mig idag, speciellt en ny vän som har varit jätte gullig som ställde alarmet på mobilen bara för att kunna tänka på mig just då. Haha <3

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hoppas resultaten är bra då :) håller tummarna tills svaren kommer :)

2011-06-18 @ 00:57:31
Postat av: Niclas Johansson

a ja, tro mig, det behövdes inget alarm, tänkte på dig hela dagen ändå =)

2011-06-18 @ 04:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0