AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!


ADJKLASdsadfsd fmsdfsdfsdfs

Håller på att få ett nervöst sammanbrott. Jag är så förbanat trött på allt. Just nu är jag mest förbannad för att någon av mina katter pissat i min säng. På mina nya sängkläder, på mitt nya täcke, på mitt nya lakarn(tack micke btw) men bäst av allt NER I MADRASS HELVETET....Jo men gör det bara....GÖR DET?!! Kissa lite mer. Det är ju inte så att jag har känslor. Fuck me!

Inga problem bara tvätta eller? Ajo, om man inte bodde i ett fattigt jävla hyreshus med flera veckors lång tvättkö. Jag är så jävla less jag inte vet vad jag ska ta vägen. Allt annat kan vara stökigt, smutsigt och äckligt. Men jag pallar inte ha en sunkig säng det är det värsta jag vet.

Mmm.. mysigt o sova på en kall skinnsoffa i natt utan täcke. gott mos.
DÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0