Värsta jag sett.

Hade sett alla klippen på existens och satt o slösurfade runt lite idag. Klickade på en länk som heter " elin död." Tänkte inte så mkt på vad det kunde vara egentligen utan klickade runt lite som sagt. Det var det vidrigaste jag någonsin sett.Jag önskar så att jag kunde få det ogjort.

Det var bilder på när de hittade Elin våldtagen och sönderslagen i en skogsdunge. Det är en sak att se saker i filmer och en helt annan och veta att det var en riktigt person som ligger där. Fyfan..

Sen fanns det före och efter bilder på hur hon hade sett ut och hur de hittade hennes kropp. Mår illa bara jag tänker på det. Det som gör det hela ännu mer vidrigt är att det var en porrsida som hostade bilderna. Folk sitter seriöst och runkar till sånt. Uhää..Sinnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0