Massa läskiga mardrömmar




Drömt mardrömmar på ett klassiskt sätt med en liten twist. Ni vet, springa men aldrig komma fram när man är jagad. Falla ner för ett stup,

Men HEY! Varför stoppa där? När man kan göra om fallet. Om och om igen. Efter jag slagit i marken(och överlevt ett par sekunder för att verkligen ta in smärtan).  Just for fun let's try it!

Från en egenskapad höjd också som är enligt min dröm världens högsta höjd.. Wow all fancy.Överdriv gärna mer drömmen..Världens högsta punkt består alltså inte av vad tidigare forskare trott, ett berg. NejNej! Ack så fel ni kan ha, den består från och med nu av en skyline över N.Y och en bra bit ovanför hustaken. Man kunde ta sig dit med en gondolift som var en glasbur som gick rakt upp i ...eh...ingenstans. Nuff said

I dem fallen där det blåste till lite så fanns det en stor betongvägg man kunde träffa som liknande kinesiska muren som avskiljer NY mot världen.
Falla till skylinen i NewYork kanske inte låter som sämsta utsikten att dö till men det var ju självklart en dimmig dag?!  HAH, vaafan? just my luck!



Eh.. well jag stannar där. Detaljerna gör ju inte drömmen bättre. :p Fortsättningsvis har jag "täppt igen truten" på någon vilket jag påhittigt genomförde med att hälla betong i munnen på personen i fråga. Overkill much?

Jag har dödat och blivit dödat på alla dess sätt man kan på iallafall. Blir ingen mer quentin tarantino film för mig innan sovdax :P Tillbaka till mina kära kärleksfilmer. <3


Fast om jag ska vara ärlig så såg jag nog mer ut såhär när jag vaknade...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0