Life is good!

Försöker undvika vara hemma så mycket som möjligt nu förtiden eftersom min lilla Oakii  löper och jamar konstant. Håller på bli tokig på henne. Så i natt somnade jag på Dan's soffa. And it was gooood! Vaknade till när han smög sig till jobbet. Jag torkade bort dreglet ifrån min kind och somnade om på direkt :D


Sen var det dax för mig att vakna, kokade mig lite te och satte mig i fönsterkarmen. Älskar verkligen sånna där stora mysiga fönster man kan krypa upp i.





Ååhh, Mysigt !!

Sen trippade jag iväg till psykologen i ett par väldigt slitna högklackade.. fick gå på enbart metaldelen på klacken, ca en halv cm bred. Vilket kan sammanfattas med ett ord efter jag gått runt i dom hela dagen: AJ!



Satt och sörplade på min chai latte under minnestränningen som förövrigt gick helt okej idag. Life is good to me! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0