Varning: Jag bits

Vaknade sent idag, var skönt att få sova ut om man bortser ifrån att
min grafikkorts fläkt drog igång och börja låta som fan vid 8-tiden.
Då ska det även tilläggas att jag inte är lättväckt. Vilket tvingade mig att
gå upp och stänga ner skiten för att kunna somna om igen.

Dagen började väl med att jag kom till en insikt som jag inte ville komma till.
Något som jag försökt undvika vara medveten om men som inte längre
kunde ignoreras. Sen fortsattde dagen mer eller mindre suga och har inte
varit alls på humör för att prata med någon.

Micke försökte få mig bli taggad med en Heroes of Newerth match som fick
motsatt effekt då vi har olika syn på hur man beteer sig när man är trevlig
mot mina vänner. Han verkar inte tycka det angår mig men tvivlar på att han
hade uppskattat om jag var otrevlig emot Tim varje gång vi spelar med honom?

Förövringt har det inte hänt så mycket, Lagade mat/städade/handlade.. det vanliga.
Sprang på en person ifrån 53:an på Coop också var mindre lyckat men men..

Nu har jag ont i huvudet och tänkte försöka sova..

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas din dag blir bättre när du vaknat. Själv sitter jag med Bella i famnen som gallskriker efter sin mamma....som i sin tur är på jobb fram till 22.



Skjut mig.

2010-09-12 @ 13:00:19
Postat av: Sparky

Aaaw stackare :(

2010-09-12 @ 16:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0