Turneringen

Min första turneringen slutade rätt fort. Vi vann första, skabblade bort andra med en yberdålig rush, och fick smaka reapers sista. Var riktigt jämna och intensiva games dock och vi lyckades vända den självklara förlusen rätt bra efter våran failrush iallafall så all-in-all så är jag rätt nöjd. Jag var rätt nervös och hjärtat bankade rätt fort efter första gamet. Men det var riktigt skoj. Hoppas de blir fler tuneringar framöver. :) Inte bara jag som har dåliga spelnerver en av killarna vi mötte sa han har dåligt blodsocker och höll på svimma. Därför ville han inte spela mer tuneringar.

Sen kom Pamme förbi och vi gick till MAX. Är så härligt att vi kan flamsa runt och skoja jätte mycket ena sekunden för ett prata om allvarliga saker i nästa. Hon undrade om hon skulle klippa lugg...

Vad tror ni? hahah :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0