Träffa folk irl?

Blev väckt av min kära katt imorse, han tyckte jag hade sovit för tok
för länge och var dax för mig att börja leka med honom. Han jamade
hoppade upp och ner ur sängen o klättrade på mig. När han väl insåg
att han hade lyckats kunde jag nästan mig kunna se ett onskefullt leende
under den där pälsen. Sen började han slicka på mig..
BAH Okejdå! all forgiven.

Segas försökte muta mig med kaffesump och morötter..eh? han ville att jag skulle
hålla han sällskap på jobbet. Så svänger nog förbi Game Entertainment Center till helgen.
För att störa honom lite i hans viktiga arbete att övervaka småskrikiga kids :)
Är rätt avundsjuk om jag ska vara ärlig, känns som det bästa jobbet i världen just nu.
Spela/kolla serier/ta betalt/fixa lite med folks datorer och få betalt.

Jag ska försöka få dit mina nya Starcraft2 allys också som bodde i stan så jag kan
träffa dem irl. Sånt är alltid skoj speciellt eftersom dem är rätt duktiga.
Vi brukar spela 3v3 tillsammans. Jag är inget stort fan av 3v3 men om man blandar
det med att snacka skit så funkar det väl.

Jag gillar att träffa folk irl som man spelar med, dels för att jag är väldigt nyfiken
men också för att om personen verkar vara helt annorlunda än vad man trodde har
man fortfarande ett gemensamt intresse.



That's me .. and this is them



Wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0