Starcraft II kläder

Såg att de har börjat med försäljningen av Starcraft II motiv på tröjor.
Sånt gillar jag! Nördkläder finns det för lite av. Snacka om att jag blev
besviken dock när detta var vad som fanns under Starcraft avdelningen......
Hur är det möjligt att vara sånt coolt spel med grym grafik och detta är allt
de lyckas skrapa ihop? Förövrigt såg trycket ut att vara i dåligt kvalité.




Annars har det varit en lugnt dag för mig, var iväg till min psykolog förut
och nu har jag precis ätit lite Carbonara med ägg framför min serie jag följer nu
How i met your mother.




Wallat in mig med kläder också, sitter i mjukisar, 3 tröjor samt mina söta
röda tofflor med hjärtan på. :] Borde verkligen verkligen verkligen handla massa mat idag
men verkar som att kroppen inte är så sugen på det :) Får se om jag traskar iväg senare.
Börjar eka i skafferiet och kylen ju, not good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0