Riktigt nöjd, HAH :)

Just nu har jag svårt hitta mycket som toppar kvällens show. Jag och Viktor har varit på Wallmans i Helsingborg. Lämpligt nog var det slagerafton också. Hiihii
Tanken var att Bo skulle gå med sin mamma på Wallmans men han blev sjuk och hon fick förhinder. Biljetterna gick inte avboka heller så jag fick dem :D Så jag och min kompis Viktor var på show + trerätters middag till slager musik. Kan de bli bättre? Det var så himla häftigt, och maten var supr god. Vi fick nog bästa platserna på stället också längst fram, helt fri sikt. Ett annat plus var ju att vi fick maten först etc :) Åhh känner inte jag kan beskriva min känsla just nu men jag är så himla glad. Tacktacktack så jätte mycket Bo för detta. En absolut höjdpunkt i mitt liv. Tack Viktor för sällskapet också :)




Detta var en av de roligaste sakerna jag upplevt, absolut top 3. Så känner ni att ni har överdrivet mycket pengar liggandes så tycker jag ni ska dit. Notan hamnade på en bit över 2k dock. Höhö..
Jag är inget stort fan av vin heller men det var faktiskt gott det också.




Enda minus jag tänker ge ut var extremt dålig luft och fullproppat med folk innan de släppte in. Hade jag blivit tvingad stå i kön i 4-5 minuter mer än vad vi gjorde så hade jag svimmat. Jag har ganska lätt för att svimma så börjar bli bra på känna av när det är påväg och det var väldigt nära. :<
Så om man har klaustrofobi eller dyl ska man komma liite sent för o slippa kön. Man har ändå bokade bord så behöver ju inte stå o trängas som vi gjorde.

Efter showen följde jag Viktor till knutan och hans tåg. Sen gick jag till GEC och spelade. Lyckades dra på mig en mini-stalker. Satt och spelade HoN med micke (han är i stockholm) jag var på GEC alone eftersom någon svek mig, men jag närmner inga namn GEORGE. Men iallafall så messar någon han ingame när vi spelar. " Du spelar armadon va?" " vet du att valk är en tjej" " asså jag driver inte ..."

HAH synd bara han messade helt fel person. ASG <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0