Panda lookeN



Detta är så långt ifrån mig som det bara går. Vaknar upp med "panda" looken och en halsduk runt halsen. Inatt sov jag på soffan eftersom sängen inte är färdig sanerad ännu. Jag är ganska frusen av mig och brukar i vanliga fall sova med 3 täcken + en katt :) Så har samlat ihop massa olika sängkläder i alla dess former och mönster för att vira runt mig. Sen hade sov jag i mjukisar och en myströja samt två olik färgade luddiga strumpor. Sexy tiiiime. HAH, snacka om att man känner sig lodig. Nu är det dax att vakna till lite för mig ska iväg på ett möte snart. Men först kanske man skulle ta lite te



Detta te är jätte gott, smak av persika, grädde och kvitten.. ( vad nu kvitten är? ) *gäsp*

Kommentarer
Postat av: Micke

I would do you!

2010-09-23 @ 14:44:20
Postat av: Sparky

Jo men det är är ingen hemlighet det är nått fel på dig :p

2010-09-23 @ 15:01:36
Postat av: Micke

True that, men inte på detta.

2010-09-23 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0