Ny bänk

Nån av mina katter kissade i min säng precis! Ursh ursh ursh... la alla sängkläder i en sopsäck och gick ner till källar förådet med det. Vill inte de ska lukta i min lägenhet. jag hade ju inte tvättid förrens lördag morgon.Det är nu man önskar att man hade en tvättmaskin. :(

Så fick bli storstädning/sanering. Men på den ljusa sidan så har jag nu införskaffat mig en ny tv bänk som min granne inte ville ha. Visst passar den fint till min lilla platt tv *host* Kollade alltid på TV på min kära projektor innan lampan tog slut för hundra år sedan. Sen har jag inte haft råd att fixa skiten, så fick jag denna tv'n av min kompis istället. Och nu har jag lyxat till det med en ny bänk. Yaii :)



Förövringt ska tilläggas att det går riiiktigt dåligt på 1v1 just nu, fattar inte vad jag pysslar med.
Trillar snart ur diamond om detta fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0