Moodswings

Jag är en humörsmänniska utan dess like. Får jag en liten impuls så
ändrar det hela mitt sätt att tänka och vara. Just nu till de positiva.
Precis vaknat, underbart väder ute känns somrigt idag har ju varit
grått i en vecka snart.. Här har vi utsikten ifrån min balkong idag.


Får passa på att njuta då mitt humör kanske skiftar igen om ett par minuter.
Skit jobbigt :p Har väl lärt mig hantera det lite bättre nu. Ibland när jag
hoppar ifrån vara sur till glad får jag dåligt samvete över saker jag sagt.
De närmaste i min omgivning vet om hur jag fungerar bättre än
mig själv många gånger.

(La in inlägget på kvällen då jag tänkte fylla på med annat
som hamnade i en ny lösenordskyddad blogg istället)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0