Loppis

Varit på second hand med Johanna idag. Ett ganska stort ställe
som låg mitt ute i ingenstans på Berga. Dagens bästa fynd:


Kameran i iphone är under all kritik iallafall, köpte mig ett rosa linne för 5:-
När jag väl hade köpt och betalat den och gått vidare till de andra avdelningarna
så började shopping sugen komma över mig. Not good.. men jag var iallfall på en
loppis kunde varit värre. HAh :)  Så blev en del random saker.

Sämsta och onödigaste köpet får nog bli 6st snaps glas. Det var ju egentligen
Johanna som var ute efter sånna. Men jag köpte dem istället.

Wtf..vad jag nu ska med dem till?!
1) har redan snaps glas
2) dricker knappt



Hittade däremot exakt samma typ av tallrikar som jag har hemma så köpte ett par st
sånna. Jag är ju expert på att slå sönder glas och tallrikar så det blev perfekt.
Fråga bara min mamma..

När jag bodde hemma hade jag o syrran varannan diskvecka.
Diskmaskinen på ena sidan och skåpen på andra. Tillslut blev det en sport att få
med sig så många muggar som möjligt per gång. Men om man då snubblade till
eller kopparna börja glida, vilket faktiskt var ganska ofta så slog man sönder rätt
många på en gång.


Sen blev det ett par randomsaker till:



Fina askar att förvara mitt kära te i vid datorn. Den övre asken blev sockerbehållare




En vit fin kruka

Johanna kom hem med en kavaj och ett askfat.
Var trevligt idag dock hittade jag inte vart jag skulle rösta på knutan.
Får försöka hinna med att göra det imorgon istället för jag har redan
hoppat i mina älskade mjukisar.







Kommentarer
Postat av: pillan

vaaa haha jag har också buddha statyer på mina högtalare ;) Way to go sparkz!

2010-09-16 @ 23:45:38
Postat av: Sparky

äre sant? hahah, vi är så lika baby <3

2010-09-19 @ 06:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0