Heroes of Newerth

Var döttstrött när jag kom hem idag efter att ha varit och träffat Fredrik idag igen på cafet. Han bjöd på mat och sånt tackar man ju inte nej till :D
Gick nästan direkt och la mig vid tv och trodde jag skulle somna på två röda när jag kom hem. Men icke! Nu sitter man här istället, jätte pigg. Jag som ska till jobbet imorgon samt massa andra tråkiga ärenden som skall fixas. Uff..halv kul att se fram emot imorgon dvs.

Ikväll har jag faktiskt spelat ett spel jag lagt på hyllan lite.
Heroes of Newerth, spelet som lockar fram det värsta ur mig.



Blev bara två matcher men det räcker för frusterationen blir så stor, samt att alla är så fruktansvärt otrevliga emot varande hela tiden blir också rätt tröttsamt. Jag brukar hålla mig till Starcraft annars. Men Micke var sugen på HoN så offrade mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0