Easy come easy go..




Har fått ganska många kontakter och nytt folk man kan umgås och hänga med på
sista tiden. Väldigt många.. Men det är väl lite så också att många tycker gaming
tjejer är lite coolt och de vill ha sex med en. Men när de inser att man inte är intresserad
själv så drar de flesta igen. Så vi får väl se hur länge detta består.

Det började med att jag och pernilla började skriva rätt mycket till varandra på
facebook när mitt förhållande börja knaka i fogarna och hon stöttade mig rätt mycket.
Sen började vi umgås rätt mycket och det kändes riktigt skönt att ha en nära tjejkompis
igen. Sen en dag addade George mig på Facebook och sa han kände Pernilla.
Jag och George börja träffas lite mest nere på GEC och genom han så hälsade jag på hans
polare. Inga jag håller nån kontakt med direkt men det är ett skönt gäng att spela med när
vi väl är på nightgib.

Jag brukar hänga på ett forum som jag alltid refererar till som mitt "tjejforum".
Det är EXTREMT tjejigt och alla diskuterar mest vikt/smink/kläder. Men av någon anledning
har jag fastnat lite där och blivit en del av min dagliga rutin av sidor på nätet jag går in på.
Blev messad av en tjej som heter Monica som precis flyttat till Helsingborg(eller närområdet
fick jag redat på senare) och hon sökte lite nya tjejkompisar. Eftersom jag har lite tunt på
tjejkompisar så tyckte jag att de lät som en bra ide.
Så vi ska ta en fika på Ebbas någon gång inom snar framtid hoppas jag. Hon skulle även ta
med en annan tjejkompis som var ifrån stan som heter Elin.




Folk tar kontakt med mig ifrån högt och lågt så jag börjar få dåligt samvete att jag snart
inte kommer ihåg, vem som var vem och hur mycket vi har snackat.

Jag är en väldigt öppen och social person som kan prata om vad som helst med
vem som helst, problemet är då om jag snackar med någon jag tycker är super
trevlig och vi kanske till och med kommer in på ganska djupa ämnen och jag sen
fyra dagar senare sitter och funderar på vem personen som skriver till mig på msn nu är.

För dem som känner mig vet de flesta att jag har rätt mkt problem med mitt minne.
Jag har genomgått ECT behandlingar som förstörde rätt mycket av mitt långtidsminne
men även närminnet.



Så när folk lägger till mig på facebook eller starcraft för de har
sett mig eller känner någon som känner någon som känner mig och tycker det är kul
med en tjej som spelar. Hoppas nu inte att ni tar allt för illa upp när jag inte kommer ihåg allt.

Jag är en tjej som brukar låsa upp mig väldigt mycket i mitt förhållande. Min pojkvän
är hela min värld och känslan av att alla mina behov är uppfyllda har gjort att jag inte
prioriterat vänner speciellt mycket. Det är något jag försöker ändra på och på sätt o vis
så har det varit bra att jag haft två lång distans förhållande på rad. Det har gjort mig lite
mer öppen för att umgås med andra människor :)


Någon addade mig på sc2 för någon dag sedan och sa att han var en barndoms kompis till Koco(aka blacksheep), som är en gammal granne till mig och också spelade Starcraft en gång i tiden. Han bodde också här i helsingborg. Så nu har man ännu en person att spela med. Fun fun

Världen är ganska liten ändå. Jag kommer ifrån värmland ursprungligen och känner inte så
många i Helsingborg. Men för ett par veckor sedan när jag var på GEC med George, Mishel,
Anestis och CO hälsade jag på deras polare Patrik Olausson, Nr4ge.
Vi började snacka dagarna efter det och han kände tydligen Marcus Danborg
som jag jobbat med.

Sen har jag blivit riktigt bra kompis med Fredrik och det är jag glad för. Vi kan verkligen sitta
o snacka om allt och ingenting. Han har presenterat mig för en del folk och jag kommer
knappt ihåg hälften men han verkar ha stenkoll på alla. Hah, Kommer ihåg Väktaren-André
för vi spelade ONEonONE. Hah.

Så redan nu lyckades jag rabbla upp 10 vänner som jag inte kände för 1 månad sen.
Kanske inte konstigt jag blandar ihop dem :) Sen har jag ju varit i värmland och hann
med att träffa min gamla online polare IRL, Björn och hann iallafall glimta lite på Nalle.. haha

Min och Pernillas kompis Linda ville ses på filmkväll och min gamla kompis Malin som jag
alltid festar med har bjudit hem mig till henne för hon har två mysiga kattungar nu. För att inte
tala om min underbara gamla jobbar kompis Jeanette som vi säger att vi alltid ska ses men
blir väldigt sällan av. Synd eftersom vi har så kul ihop och tänker väldigt lika.
Sen var jag ju och träffade en gamal klasskompis ifrån SYS05, Viktor.. vi hade en filmkväll
i landskrona för inte så länge sedan. Så snacka om omställning för lilla mig som brukar vara
osocial för de mesta.


Så känns skönt att ha mycket kompisar för en gång skull men är väl som man säger, easy come easy go?

Hoppas ni stannar ! :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

I aint goin nowhere sweety!Du är så himla rolig o smart,omtänksam o nice...det gillar vi!Hug

2010-09-10 @ 22:46:42
URL: http://psykobutnice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0