Drömtydning nån?


Drömde att jag försökte döda en orm på de mest konstiga sätt, det slutade
med att den bet mig. När jag vaknade sen hade jag rivmärken på armarna,
undra om jag o Oakii har bråkat lite i natt där av den konstiga drömmen? hahah :)

Drömt ganska mycket och som vanligt jävligt skevt, jag åkte vattenrushkana
och heltplötsligt tog bannan slut och blev metalflisor som stack upp ur marken
som skärde sönder mig. Sen skulle jag åka snowboard men det gick knappt för
folk stog i vägen för mig hela tiden. Sen i andra sekunden var jag 10 bast och
skulle åka störtlopp i en tävling men fick inte för mina föräldrar och efter jag
brottats med ormen så försökte jag komma med ett flyg men någon sköt
nyårsraketer på mig och mamma och syrran var jäääätte sega så jag fick panik.
Väl framme så var det JAG som inte hade med mig någon packning..och alla mina saker
var försvunna utom skidorna.

WTF?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0