Aboslut inte nöjd.

Somnade halv 5, väckarklockan ringer vid 7. Tvättar som en dåre till kl 11 och lägger mig för att äntligen få sova lite. Blir väkt klockan två av att saelen ringer FAST han visste jag behövde sova. Jag mumlar att jag vill somna om vilket jag självklart inte lyckas med så jag går upp. Då har går han o lirar med annat random folk. Så tack för den. Är inte nöjd just nu. Några som däremot blev jätte glada över att jag vaknade är mina bäbisar. När jag slog upp ögonen så ser jag detta: På samma avstånd som bilden är tagen ifrån.. blev nästan lite rädd.. Hur länge har de suttit där. :X




Kommentarer
Postat av: Fredrik

"Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat" brukar den där blicken betyda... :P Det, eller...kärring, du har sovit för länge!

2010-09-26 @ 19:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0