TODO: Storstädning och storhandla

24 timmar i min lägenhet och jag är redan förkyld. Trots att jag sovit med både raggstrumpor och två täcken varav en av dem är ett duntäcke. Så idag blir det en vända upp till vinden för att hämta ner min överdrivet varma vinterjacka, hittade även en kartong med mössa/halsduk/vantar som jag tog med ner. Lägenheten luktar fortfarande kattoalett så jag låste in odjuren i hallen/toan, öppnade balkongdörrarna medans jag åkte ner på stan för att handla massa mat. Det var snortomt hemma.



Vågar inte chansa gå vilse idag så jag körde på ett säkert kort och tog bussen ner till stan idag. Jag är ju som sagt sämst i världen på att hitta någonstans, tur att min iphone har inbyggd gps annars skulle jag varit körd många gånger.

Fukk... köpte hem alldeles för mycket för att orka bära hem det. Ser ut som ett mongo när jag försöker konka hem mina fyra papperspåsar som senare  blev tre då jag hade sönder den ena.  Kom fram en snäll kille och frågade " - behöver du hjälp?" "eeh..nedå ingen fara" svarade jag tog tre yttligare steg och svor lite tyst för mig själv över min stolthet. Hade behövt all hjälp i världen, hur ska jag ta mig hem med allt detta?

Kommentarer
Postat av: Bo

Hahaha, thats sooo you xD

2010-10-18 @ 01:00:17
Postat av: Sparky

hah, sluta var blind o hjälp mig istället <3

2010-10-18 @ 03:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0