Tivoli i köpenhamn <3


Man brukar ju säga att julen är mest till för barnen och jag är nog de största barnet av dem alla så passar mig perfekt. Men för att ha något att gå på så jag inte går helt bananas så har jag en regel för mig själv. Så fort jag ser första julpyntet någonstans i HELA helsingborg är de fritt fram för mig att överdriva med mitt. Jag brukar alltid vara först med att plocka fram och sist med att ta bort allt glitter och ljus.. AAW blir helt till mig bara jag tänker på det. xD Älskar jul!  är så jul sugen.

Började för ett par veckor sedan av nån skum anledning, nu verkar jag smittat av mig också fick en spotify lista igår av Bo med enbart jul musik. :D Finns inget mysigare än att vakna och ligga kvar i sängen och titta på julgrannen och mysbelysningen och alla goda dofter som väger över kattlådans egna odör :P Björn sa precis att de börjat julpynta på en pizzeria i karlstad. Tycker nästan de räknas :] Något jag alltid gör vid jul är att åka till köpenhamn och gå på deras underbara julmarknad på tivoli.





Hoppas jag har möjlighet att åka dit i år igen. Bästa känslan som finns att stå och krama om någon man älskar medans det luktar glögg och brända mandlar i mysbelysning.


Kommentarer
Postat av: Segas

"...och titta på julgrannen", wtf? Din idol på julen, eller du är bara en manisk stalker? ;)

2010-10-01 @ 18:39:01
Postat av: Sparky

I learn from the best. Har ni bestämt er vart ni ska vara på jul nu?

2010-10-02 @ 01:25:10
Postat av: Anonym

Här blir det hemma, vad jag vet. Fast...gänget kommer till oss. Själv då? Smygmys i Köbenhavn?

2010-10-02 @ 09:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0