Resultat - Sparky

Super mega coola pakten, som jag har som går ut på att skriva ner allt man äter på en dag. Måndag till fredag här är listan :D För att sen kolla vem som åt mest onyttigt skit eftersom jag och OminouS inte kunde enas om vem som var värst.

Måndag:


1 st chips påse
3 rader choklad apelsinkrokant
3 rutor plopp
en ahlgrensbilar påse
en påse  cafe de pari + ris, massa smör
2 dc  yoghurt




Tisdag:


Lite Oboy
4-5 Satsumas
En choklad mintkrokant <3
De goda bitarna ut gott och blandat.
Te/kaffedrink
Pann pizza Mexicana





Onsdag:

Mc donken
Choklad.
3-4 cider
Bio snacks





Torsdag:
En godispåse
Spagetti + falukorv
Dricka
Chips
Turkisk yoghurt




Fredag:

Pan pizza - mexicana
2 cheeseburgare
1 korv på pressbyron
2 drinkar
Ett par koppar te





Kommentarer
Postat av: zerg

HAHAHA!! med den här matvanan skulle du passa perfekt i "Du är vad du äter" :))) tyvärr är du för smal för det programmet;). hade varit kul å se dig som TV-STAR

2010-10-30 @ 06:46:41
Postat av: Sparky

HAH, jag tror jag vann packten. Men OminouS har inte redovisat sitt resultat ännu. Blir hungrig bara jag ser min mysiga lista :D

2010-10-30 @ 18:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0