PLAY, PAUSE, STOP

Med vissa saker får man verkligen vad man betalar för, som min mp3spelare som bestämde sig igår för att haka upp sig på play. Går inte pausa, går inte höja volymen, går inte stänga av den... Försöker panikladda den just nu så den ska hålla hela långa resan hem. Värsta jag vet är när man tvingas sitta o lyssna på andras konversationer under tåg/bussresor och man VET att man kommer sitta brevid samma person i sisådär 6 timmar till.

Jag MÅSTE genomföra hjärt och lungräddning på han nu. Denna mp3spelare är verkligen riiiiktigt dålig. Men sen så kostade den nästan ingenting heller. Men nästa gång så lägger ja hellre 100 :- mer för att själv kunna välja låt och höja/sänka musiken själv. Men ska kanske inte snacka för mycket skit om gamle (trogne?!) Bengt innan jag kommer hem för då kanske han strejkar ännu mer. :(

PS. Mp3spelaren på bilden har ingenting med bengt att göra, bengt är svart och maskulin






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0