Liten pause

Imorgon bär det av till Charlstown, min syster ska som jag nämt tidigare få barn nu i dagarna så klart jag måste träffa den nya familjemedlemmen. Jag och Bo ska ta samma buss för han ska till Trollhättan o hälsa på hans mamma samtidigt så jag får sällskap en del av den 7 timmar långa resan. Vilket gör att jag inte kommer kunna blogga på ett litet tag eftersom morsan inte har något internet. Eller jo, det har hon väl men det har inte fungerat senaste 5 gångerna jag hälsat på så har inte jätte höga förväntningar. Men får försöka pilla upp dagens bild ialf ifrån iphonen. Sen kanske blogga om man hälsar på lite polare istället. Annars hör vi !

Wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0