..No internet connection..

Efter att satt igång nerladdningen av Starcraft så fort jag såg minsta lilla möjlighet till wlans connection hos mammas granne så fick jag tillslut efter 4 dagar se mig slagen. Jag lyckas som bäst komma upp till 33% av filen. Neladdningen klarar vara igång sisådär 10 minuter max. Suck!

Nu ska mamma och grannen gräva ner en kabel istället. Varför mamma inte skaffat eget internet är för mig ett mysterium. Efter den långa bussresan så kom jag till Karlstad vid fyra tiden. Sen åkte vi; Mia, Lucas, Dante och jag iväg till MittICity för att äta lite. Därefter blev de lite shopping sen hem till syrran för en kopp te. :)
Blev guidad runt i huset och fick lyssna och kolla in alla de senaste projekten de håller på med sedan jag var där sist. Sen blev det en tur förbi hemma hos min mamma där jag brukar sova.

Mitt kära solarium står kvar här. Tyvärr så finns det ingen plats för det i skåneland så det står trogen kvar o väntar på mig i mitt gamla rum. Det blev en trevlig kväll med tv tittande, godis ätande och kaffe drickande. Men blir nog sova snart. Man blir seg av jetlag ;) .. och leka med bilar, dockor och ballonger. Men vad gör man inte för världens sötaste Dante.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0