man's got to do..

Good morning!

Yes, jag vaknade nu.. en normal människa kanske skulle ha lite ångest men jag är nöjd bara om jag sover något överhuvudtaget. Har haft så himla svårt att somna på sista tiden. Skit jobbigt.

Är så jäkla stressat över allt ska göra nu för tiden. När jag blir för stressad gör jag bara ännu mindre. Halvbra funktion jag har där :p Just nu så vill jag riva ner gardinerna (om jag skulle ha några) och skrika lungorna ur mig. Men det löser ingenting. Har visserligen inte provat ..men...

Igår blev de en hel del Achivments, vissa som jag kliat mig i huvudet på riktigt länge lyckades jag med igår. Så lätt vissa saker är bara man tänker rätt. Känns lite som livet .. öh.. well om jag börjar jämföra SC med irl så kanske jag borde sovit lite längre :S

Idag borde jag städa (läs borde) har verkligen ingen lust. Guess a man's got to do what a man's got to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0