Heroes of Newerth - Pebbles



Heroes of Newerth


Pebbles




Jag är värdelös på att bestämma mig för vilken hero jag ska spela. Man får mer och mer panik ju närmre klockan tickar ner till 00,00. Så jag brukar alltid klicka i Random. Men jag är rätt värdelös på många heroes.  Pebbles är nog en av dem jag spelat minst har aldrig varit en hero jag tyckt verkat intressant. Så därför tänkte jag försöka spela igenom dem hjältarna jag minst spelar så nästa gång man panikklickar i random så har man kanske lite bättre odds att vinna gamet.

Nu får jag bara vänta på att min kära ally RosaCaramell ska vakna så jag kan leka med honom <3
Waakiipakii hohoho.. dax o vakna nu, jag har tråkigt :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0