Bio med exets mamma

Då har jag varit på Bio igen. Blivit mycket av den varan på senaste tiden. Idag var det jag och min föredetta pojkväns mamma som gick själva. HAh, ja ni läste rätt. :O Kanske låter lite halvskumt speciellt eftersom mitt ex passade på och träffade sitt KK under filmen. Men jag tycker väldigt mycket om henne och hon är alltid lika lättsam att prata med. Så sällskapet var kanon! Hon valde film så det blev.



Man fick helt fel uppfattning om vad det skulle vara för typ av film ifrån trailern. Det var väldigt mycket naket i filmen också vilket inte känns speciellt svenskt. Var kul och se ännu en skarsgårds pôjk göra entre på bio duken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0