baby steps

Är nu ett pytte litet steg närmre att byta ut min grafikkortsfläkt. Fredrik var hos mig idag och lämnade av ett nytt grafikkort dock så saknade jag DVI-VGA konverter samt att de nya kortet behövde extra molex - ström. Jag sprang upp på vinden och letade lite, vet att jag borde ha det någonstans efter mitt gamla datorbygge men gav upp halvvägs in i röran. Måste verkligen ta tag i vinden och göra en rensning någon dag. Men inte denna, är snortrött och har tvättid imorgon kl 7... Uhh


Kommentarer
Postat av: Segas

Jag har ordnat allt nu. ;) Men det är fan sova nu som gäller! Ses i dimman love! <3

2010-10-26 @ 08:14:12
Postat av: Sparky

hur gick de på jobbet?

2010-10-26 @ 08:15:01
URL: http://sparkys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0