Ångrade du dig nu?

Vissa personer ska man inte bråka med, jag är en sådan man ska va snäll emot. Idag fick jag lära en liten noob att han bråkade med fel person. Det började redan i poolen innan gamet dragit igång med små tjafs som det alltid gör i detta spelet. Men jag kände mig lite extra onskefull idag. Så jag fick min hämd mid game.







Det blev inte så mycket kill stealande förrutom för våran äckliga thunder som var lite dryg.
Jag lacka dock rätt mkt på Wildsoul så när det var dax för han o plöja kong så ninja jag hans token. Sen som extra hämd så stod jag och tittade på när han blev köttat av två i det andra laget när de kom och kontrade honom. (varför han nu inte tankade med björnen?!) 



Fyfan vad jag o björn garvade i skype. Där fick han... äckel WS hoppas han lärde sig en läxa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0