Nackdel med att blogga

Saker jag skriver i bloggen försöker jag undvika prata om till mina vänner eftersom kommentaren " det har ja redan läst om i bloggen" ploppar upp då och då. Men det är lite jobbigt också för man får väldigt lite feedback.
Man säger det man vill säga sen är det klart där. Att blogga är väldigt "ego" men kanske där jag fastnat? Vem vet..

Sen får jag väldigt många kommentarer om blogginlägg och bloggen i stort på andra håll men väldigt få i bloggen. Kanske är för det är lite bökigt att lämna en kommentar.

Kommentarer
Postat av: B

Ska försöka bli bättre, men kommenterar ju på skype :P

2010-11-06 @ 22:43:22
Postat av: Sparky

tyy, blir roligare att blogga d¨å

2010-11-06 @ 23:52:56
URL: http://sparkys.blogg.se/
Postat av: B

Jag vet inte ja :P, tycker de är lika tråkigt ändå ^^, bloggar bara för en sak ^^ :D

2010-11-07 @ 00:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0