Aww, är glad :)


Äntligen har André kommit hem, även om jag tycker synd om han att flytten inte blev av så är jag rätt nöjd med att ha pogen(look at me all fancy & använder skånska ord) är hemma igen. Saknat honom. :)


För att fira detta var vi ute och käkade tillsammans på O'lerys.. eller som André kallar det.: Min Boston Celtic cheeseburger oskuld är numera tagen.

Hah, när vi kom dit blev vi tillfrågade vart vi ville sitta så väljer André snabbt ett bord och sen slänger ur sig
" - Det är ju jag som bestämmer" Därefter när vi fått in vår mat och börjar bli klara kommer servitören förbi en extra gång och frågar oss om vi ville ha kaffe. Jag svarar "nej tack, det är bra" varav servritören säger "nej jag frågade inte dig, det är ju han som bestämmer."

Wuut! Blev jag precis tokägd av en random person..? OMG, hahah




Fika på Mezo





Därefter gick vi iväg och fikade på Mezo. Jag med två tröjor och två jackor gick och skakade tänder medans Andre vandrade runt i T-shit.. Måste sett rätt konstigt ut. :o Skönt att kunna sitta o snacka om allt och ingenting precis som om dessa månaderna han varit borta aldrig skett. Därefter drog vi till GEC och jag mötte upp Pernilla och vi drog iväg och handlade.



Sen var jag hemma en stund, vilket inte hör till vanligheterna nuförtden. Orkar inte med min jobbiga katt som löper så försöker dodga det så mkt jag bara kan. Därför drog jag iväg till Dan för att chilla/kolla tv/snacka skit och nu har jag precis kommit hem igen.

Är som sagt knappt hemma därför det bli sånna uppehåll i mitt bloggande också. Orkar inte sitta hos någon annan och skriva direkt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0