Jul kaos

Min familj
Blir alltid halvt kaos varje gång man åker till Värmland. Speciellt vid jul när det är så många och fira med.

Idag har jag firat med mina syskon, vi är ändå väldigt många bara i närmaste familjen. Men vi ses bara två gånger om året så gäller passa på! Vi blir 14 stycken när bara vi syskon träffas.. och snart kommer det tillökning eftersom brorsan och syrran ska båda få barn väldigt snart.

Dagen innan julafton:    Med Farmor.
Julafton:                         Med syrran och hennes killes släkt. Mamma och mormor. (ca 15 pers)
Juldagen:                       Hos pappa med mina syskon.

Ska försöka baka in mormor imorgon och även min underbara älskade vän ifrån gymnasiet innan jag åker hem till skåneland igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0